
Novinky5. February 2025
Úroveň digitalizace na českém pojistném trhu
Předběžné výsledky studie SOFTEC
Novinky05 Sep 2023
Významná konzultačně-softwarová skupina Softec dnes oznámila důležité personální posílení v top managementu. Nově v něm budou působit – Alexander Paál a Šimon Skrak. Paál povede českou pobočku v Praze, Skrak naopak zastřeší rozvoj segmentu telekomunikací v obou zemích. Oba přinášejí do firmy bohaté zkušenosti z oblasti technology, consultingu a digitální transformace.
Alexander Paál nastupuje do pozice ředitele Softec CZ. Jeho úkolem bude rozvinout potenciál společnosti na českém trhu a pomoci k jeho další expanzi. Domácí i zahraniční zkušenosti sbíral nejdříve v Accenture, kde se zabýval management consultingem a systémovou integrací (transformační projekty). Mezi jeho klíčové klienty tehdy patřili Česká spořitelna, VÚB, nebo Raiffeisen banka. Poté stál u zrodu technologické divize consultingu společnosti PwC, která dnes čítá 150 lidí. Zde se věnoval především transformačním a regulatorním projektům v Komerční bance, např. budování nové digitální banky nebo ESG. Jeho velkým tématem je vzdělávání a rozvoj spolupracovníků, a také působí jako lektor na VŠE v Praze. V Softecu vidí potenciál růstu a možnosti další expanzi nejen na českém trhu. Je absolventem STU v Bratislavě, resp. City University. Ve volném čase se mnoho let věnuje folklórnímu tanci, který rovněž vyučuje.
Šimon Skrak posílí top management Softecu jako telco lead pro obě země. Jeho bohatá praxe zahrnuje domácí i zahraniční zkušenosti právě z oblasti telekomunikací (Slovensko, Německo, Rumunsko, Česko, Maďarsko). V barvách Accenture, kde pracoval 22 let, se podílel např. na zásadní transformaci Slovak Telekomu a dalších významných projektech. Posledních šest let pomáhal rozvíjet nově zřízenou digitální divizi Accenture Song v Praze i Bratislavě, a věnoval se např. digitální transformaci Škody Auto, největšímu exportérovi v České republice. Je absolventem fakulty managementu Univerzity Komenského v Bratislavě. Mezi jeho koníčky patří hlavně lyžování, konkrétně freeride.
Peter Morávek, výkonný ředitel Softec, to komentuje slovy: „Jsem rád, že jsme získali takové posily jako jsou Alex a Šimon. Od obou očekávám, že nám pomohou dále rozvinout náš potenciál a najít příležitosti k další expanzi i mimo český a slovenský trh, například v Rakousku nebo na Balkáně.“
Řešení a služby skupiny dnes využívají klienti v deseti zemích střední a východní Evropy. K těm nejvýznamnějším patří skupiny VIG, Raiffeisen, Generali, KBC, Deutsche Telekom, O2 nebo Orange.
Novinky
Novinky5. February 2025
Předběžné výsledky studie SOFTEC
12. December 2024
Autorem obrázku je 9-letý Markus, který žije v Centru pro děti a rodiny v Martině. Markus je veselý a hravý druhák na základní škole. Má rád aktivní pohyb a tvoření, co se odráží na jeho zájmech. Nedávno začal chodit na fotbalové tréninky, protože toužil být součástí týmu a zažít radost ze hry. Mimo sportu miluje kreslení a zvířátka. V SOFTECu podporujeme mladé talentované a ambiciózní lidi, kteří nemají lehkou startovací pozici. Věříme, že i díky naší podpoře má každý šanci namalovat si budoucnost, o které sní.
4. June 2024
Tatra banka každoročně pořádá akci Tatra banka Top Supplier Day, během které oceňuje své partnery za úspěšnou spolupráci v kategoriích Customer Experience a Employee Experience. Za rok 2023 SOFTEC získal první místo v kategorii Customer Experience (CX) za projekt „Sledování žádosti o úvěr v mobilní aplikaci“. Tato funkcionalita umožňuje klientům Tatra banky sledovat průběh jejich žádosti o hypoteční úvěr v reálném čase prostřednictvím mobilní aplikace.
Novinky5. February 2024
Konzultačně-technologická společnost SOFTEC dnes oznámila, že vytvořila unikátní řešení, díky kterému dokážou firmy a jejich klienti velmi jednoduše a při nízkých nákladech podepsat smlouvy se spolehlivou právní akceptací, prostřednictvím tzv. kvalifikovaného podpisu klienta s kvalifikovaným časým razítkem. Toto řešení odpovídá nejnovější platné EU legislativě (eIDAS), navíc je uživatelsky přívětivé. Unikátnost spočítá v tom, že kvalifikovaný podpis lze provést bez předchozí přípravy, bez nutnosti návštěvy klientů na pobočce a bez dalších omezujících či procesně náročných podmínek, jak je jindy při použití kvalifikovaného elektronického podpisu běžné. Není k němu potřeba žádný speciální hardware, žádná dodatečná hesla nebo úkony. Stačí využít stávající možnosti, které nabízí kupříkladu biometrie obličeje za použití dokladu totožnosti, případně nejrůznější smart klíče. Řešení umožňuje dodržení písemné formy uzavírané dohody se zabezpečením identifikace podepisujícího klienta. Podle dostupných informací je s tímto řešením SOFTEC první firmou ve středoevropském regionu.