
Novinky5. February 2025
Novinky16 Jul 2025
Jak přední hráči na českém pojistném trhu reagují na měnící se potřeby klientů, technologické trendy a regulatorní požadavky? Nejnovější studie společnosti SOFTEC mapuje úroveň digitalizace v klíčových oblastech, jako jsou prodej a obsluha klientů, spolupráce s partnery a interní provozní činnosti. Zjistěte, jaké faktory přispívají k úspěchu, jaké jsou hlavní překážky a jak se pojišťovny přizpůsobují novým výzvám.
Digitalizace přestává být volbou a stává se nezbytností. Přesně s tímto vědomím jsme připravili hloubkovou analýzu českého pojistného trhu, která mapuje:
Na základě rozhovorů s 10 pojišťovnami, sekundární analýzy a praktických případů ukazujeme, jak si stojí jednotlivé segmenty (životní a neživotní pojištění) i jaká je realita využívání AI, CRM či STP nástrojů v každodenní praxi.
Jaké digitální funkce klienti opravdu využívají a kde ještě pojišťovny zaostávají?
Proč i přes 50% aktivaci digitálních kanálů zůstává jejich reálné využití nízké?
Jak probíhá digitalizace interních procesů od likvidace škod po lidské zdroje?
Co brání rychlejší adopci AI, prediktivních modelů a inovací v zákaznické zkušenosti?
Jak pojišťovny pracují s obchodními partnery a proč až 99 % prodejů stále realizují zprostředkovatelé?
Jaké strategie dominují? Je hlavním cílem úspora nákladů, nebo zákaznický zážitek?
Tato publikace je určena vedení pojišťoven, digitálním inovátorům, analytikům, regulátorům i všem, kteří chtějí porozumět dynamice a realitě českého pojistného trhu.
Stáhněte si celou studii a zjistěte, kde se právě nachází české pojišťovnictví na své digitální cestě.
Novinky
Novinky5. February 2025
12. December 2024
4. June 2024
Novinky5. February 2024