Gešo si přináší více než 20-tileté zkušenosti z integrované marketingové komunikace v odvětví konzultačních a IT služeb. Své zkušenosti získal ve společnosti Accenture, jedné z nejhodnotnějších značek na světě v oblasti IT služeb, kde se podílel i na uvedení značky na slovenský trh. Do firmy nastoupil v roce 1998 ještě jako student a od roku 2000 zastával různé pozice v segmentech B2B, korporátní komunikace a B2C employer brandingu a náborového marketingu.
„SOFTEC považuji za přední IT firmu se slovenskými kořeny a silným etickým kodexem, která klientům z nejrůznějších odvětví přináší přes 30 let skutečnou hodnotu prostřednictvím technologických služeb a řešení. Zároveň je atraktivním zaměstnavatelem pro více než 400 odborníků. Věřím, že se nám podaří posílit další růst nejen na českém a slovenském trhu, ale i v dalších evropských zemích, zejména v Rakousku, Beneluxu, Balkáně nebo severní Evropě,“ říká Gešo.
Je absolventem Národohospodářské fakulty Ekonomické univerzity v Bratislavě. Ve volném čase se věnuje hře na bicí (koncertní hráč Paľo Drapák Bandu). Mezi jeho koníčky patří také sport.
Peter Morávek, výkonný ředitel SOFTEC, jeho nástup komentuje slovy: „Jsem rád, že jsme získali další významnou posilu potvrzující, že jsme atraktivním zaměstnavatelem i pro experty s mezinárodními zkušenostmi. Věřím, že nám Marek pomůže růst v oblasti digitálních transformací klientů i dále budovat a rozvíjet samotnou značku SOFTEC.“
Řešení a služby společnosti dnes využívají klienti v šestnácti zemích střední a východní Evropy. K těm nejvýznamnějším patří skupiny VIG, Erste, Raiffeisen, Generali, KBC, Deutsche Telekom, O2 nebo Orange.