Slovak Telekom hledal unikátní řešení pro digitální ověřování zákazníka s cílem zvýšit prodej přes digitální kanály, bez potřeby fyzické přítomnosti zákazníka. První fáze byla zaměřená na implementaci procesu pro nového prepaid zákazníka. Ověření identity na dálku umožňuje z byznysového pohledu rozšířit kanály pro prodej SIM karet na více partnerů a výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost, přičemž SIM kartu je možné použít prakticky okamžitě po zakoupení.
Martin Petriščák, ředitel divize telekomunikačních a bankovních systémů SOFTEC k tomu dodává: “Toto řešení jsme od záměru k funkčnímu, integrovanému a plně otestovanému řešení dodali za relativně krátký čas – šest týdnů. Bylo to možné zejména díky tomu, že služby NFINITY jsou plně dostupné v cloudu a efektivní spolupráci s týmem Slovak Telekomu, jako i vývoj custom web aplikace. Poskytli jsme i konzultace při integraci web aplikace na služby Ministerstva vnitra SR.”
Řešení NFINITY si Slovak Telekom vybral na základě referencí a proto, že bylo připravené na integraci, vzhledem k tomu, že čas dodání byl velmi významným faktorem. “Chtěli jsme mít co nejdříve v provozu produkční pilot, abychom získali zpětnou vazbu od užší skupiny zákazníků s předstihem před plním komerčním spuštěním. První fázi se nám podařilo se Softecem dodat za 6 týdnů, což je velmi rychle. Jejich řešení je dnes technicky připravené na použití nejen pro prepaid scénář, ale i pro další možné případy,” uzavírá Robert Hvorečný, Technical Tribe Lead, Slovak Telekom.