Novinky05 Jul 2023

SOFTEC pomohl digitalizovat největšího telekomunikačního operátora na Slovensku. Dodal a provozuje řešení pro ověření identity zákazníků a plně digitální prodej.

Technologická společnost SOFTEC dodala a provozuje pro Slovak Telekom, 100% dceřinou společnost Deutsche Telekom, řešení NFINITY (www.nfinity.digital) – Contracting Platform. Jde o nejnovější řešení společnosti SOFTEC pro plně digitální ověření zákazníka a digitální podepisování smluvních dokumentů pomocí tvářové biometrie s vytěžením dat z dokladů pomocí technologie OCR. NFINITY je ověřené řešení s unikátními referencemi v bankovním, telekomunikačním a pojišťovacím průmyslu. Umístění řešení v cloudu umožňuje akcelerovanou implementaci a aktivaci při garantované vysoké dostupnosti a kvality služby.

Slovak Telekom hledal unikátní řešení pro digitální ověřování zákazníka s cílem zvýšit prodej přes digitální kanály, bez potřeby fyzické přítomnosti zákazníka. První fáze byla zaměřená na implementaci procesu pro nového prepaid zákazníka. Ověření identity na dálku umožňuje z byznysového pohledu rozšířit kanály pro prodej SIM karet na více partnerů a výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost, přičemž SIM kartu je možné použít prakticky okamžitě po zakoupení.  

Martin Petriščák, ředitel divize telekomunikačních a bankovních systémů SOFTEC k tomu dodává: “Toto řešení jsme od záměru k funkčnímu, integrovanému a plně otestovanému řešení dodali za relativně krátký čas – šest týdnů. Bylo to možné zejména díky tomu, že služby NFINITY jsou plně dostupné v cloudu a efektivní spolupráci s týmem Slovak Telekomu, jako i vývoj custom web aplikace. Poskytli jsme i konzultace při integraci web aplikace na služby Ministerstva vnitra SR.” 

Řešení NFINITY si Slovak Telekom vybral na základě referencí a proto, že bylo připravené na integraci, vzhledem k tomu, že čas dodání byl velmi významným faktorem. “Chtěli jsme mít co nejdříve v provozu produkční pilot, abychom získali zpětnou vazbu od užší skupiny zákazníků s předstihem před plním komerčním spuštěním. První fázi se nám podařilo se Softecem dodat za 6 týdnů, což je velmi rychle. Jejich řešení je dnes technicky připravené na použití nejen pro prepaid scénář, ale i pro další možné případy,” uzavírá Robert Hvorečný, Technical Tribe Lead, Slovak Telekom.   

Novinky

Další články

Zobrazit více

Novinky5. February 2024

Kvalifikovaný elektronický podpis rychle a levně na dálku, na pobočce, kdekoliv

Konzultačně-technologická společnost SOFTEC dnes oznámila, že vytvořila unikátní řešení, díky kterému dokážou firmy a jejich klienti velmi jednoduše a při nízkých nákladech podepsat smlouvy se spolehlivou právní akceptací, prostřednictvím tzv. kvalifikovaného podpisu klienta s kvalifikovaným časým razítkem. Toto řešení odpovídá nejnovější platné EU legislativě (eIDAS), navíc je uživatelsky přívětivé. Unikátnost spočítá v tom, že kvalifikovaný podpis lze provést bez předchozí přípravy, bez nutnosti návštěvy klientů na pobočce a bez dalších omezujících či procesně náročných podmínek, jak je jindy při použití kvalifikovaného elektronického podpisu běžné. Není k němu potřeba žádný speciální hardware, žádná dodatečná hesla nebo úkony. Stačí využít stávající možnosti, které nabízí kupříkladu biometrie obličeje za použití dokladu totožnosti, případně nejrůznější smart klíče. Řešení umožňuje dodržení písemné formy uzavírané dohody se zabezpečením identifikace podepisujícího klienta. Podle dostupných informací je s tímto řešením SOFTEC první firmou ve středoevropském regionu.

Novinky12. December 2023

PF 2024

Autorkou obrázku je 12-letá Janette, studentka sedmého ročníku ZŠ v Piešťanech. Jejím největším koníčkem je umění a kreslení, kterému se odmalička věnuje. Janette chodí na výtvarku, je kreativní v mnohých směrech a v její náhradní rodině, v Centru pro děti a rodinu v Piešťanech, je velmi oblíbená a aktivní.

Novinky2. November 2023

SOFTEC získal další posilu. Novým ředitelem marketingu se stává Marek Gešo

Významná konzultačně-softwarová společnost SOFTEC dnes oznamuje příchod nového marketingového ředitele. Stal se jím Marek Gešo (48), který do firmy přichází z Accenture, kde naposledy působil jako ředitel marketingu a komunikace pro sedm zemí střední a východní Evropy a člen evropského vedení marketingu a komunikace. V SOFTECU bude jeho hlavním úkolem posílení značky firmy jako preferovaného poskytovatele technologických služeb a řešení pro přední firmy a vládní organizace v regionu a jako atraktivního zaměstnavatele pro technologické nadšence.

Novinky5. September 2023

Softec posiluje na dvou frontách. Ředitelem Softec CZ se stává Alexander Paál, telekomunikace bude řídit Šimon Skrak.

Významná konzultačně-softwarová skupina Softec dnes oznámila důležité personální posílení v top managementu. Nově v něm budou působit – Alexander Paál a Šimon Skrak. Paál povede českou pobočku v Praze, Skrak naopak zastřeší rozvoj segmentu telekomunikací v obou zemích. Oba přinášejí do firmy bohaté zkušenosti z oblasti technology, consultingu a digitální transformace.