Novinky05 Jul 2023

SOFTEC pomohl digitalizovat největšího telekomunikačního operátora na Slovensku. Dodal a provozuje řešení pro ověření identity zákazníků a plně digitální prodej.

Technologická společnost SOFTEC dodala a provozuje pro Slovak Telekom, 100% dceřinou společnost Deutsche Telekom, řešení NFINITY (www.nfinity.digital) – Contracting Platform. Jde o nejnovější řešení společnosti SOFTEC pro plně digitální ověření zákazníka a digitální podepisování smluvních dokumentů pomocí tvářové biometrie s vytěžením dat z dokladů pomocí technologie OCR. NFINITY je ověřené řešení s unikátními referencemi v bankovním, telekomunikačním a pojišťovacím průmyslu. Umístění řešení v cloudu umožňuje akcelerovanou implementaci a aktivaci při garantované vysoké dostupnosti a kvality služby.

Slovak Telekom hledal unikátní řešení pro digitální ověřování zákazníka s cílem zvýšit prodej přes digitální kanály, bez potřeby fyzické přítomnosti zákazníka. První fáze byla zaměřená na implementaci procesu pro nového prepaid zákazníka. Ověření identity na dálku umožňuje z byznysového pohledu rozšířit kanály pro prodej SIM karet na více partnerů a výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost, přičemž SIM kartu je možné použít prakticky okamžitě po zakoupení.  

Martin Petriščák, ředitel divize telekomunikačních a bankovních systémů SOFTEC k tomu dodává: “Toto řešení jsme od záměru k funkčnímu, integrovanému a plně otestovanému řešení dodali za relativně krátký čas – šest týdnů. Bylo to možné zejména díky tomu, že služby NFINITY jsou plně dostupné v cloudu a efektivní spolupráci s týmem Slovak Telekomu, jako i vývoj custom web aplikace. Poskytli jsme i konzultace při integraci web aplikace na služby Ministerstva vnitra SR.” 

Řešení NFINITY si Slovak Telekom vybral na základě referencí a proto, že bylo připravené na integraci, vzhledem k tomu, že čas dodání byl velmi významným faktorem. “Chtěli jsme mít co nejdříve v provozu produkční pilot, abychom získali zpětnou vazbu od užší skupiny zákazníků s předstihem před plním komerčním spuštěním. První fázi se nám podařilo se Softecem dodat za 6 týdnů, což je velmi rychle. Jejich řešení je dnes technicky připravené na použití nejen pro prepaid scénář, ale i pro další možné případy,” uzavírá Robert Hvorečný, Technical Tribe Lead, Slovak Telekom.   

Novinky

Další články

Zobrazit více

Novinky12. December 2025

PF 2026

PŘEJEME VÁM VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2026

Novinky5. August 2025

DIGITALIZACE V POJIŠŤOVNICTVÍ: KAM SMĚŘUJE ČESKÝ POJISTNÝ TRH?

Jak přední hráči na českém pojistném trhu reagují na měnící se potřeby klientů, technologické trendy a regulatorní požadavky? Nejnovější studie společnosti SOFTEC mapuje úroveň digitalizace v klíčových oblastech, jako jsou prodej a obsluha klientů, spolupráce s partnery a interní provozní činnosti. Zjistěte, jaké faktory přispívají k úspěchu, jaké jsou hlavní překážky a jak se pojišťovny přizpůsobují novým výzvám.

12. December 2024

PŘEJEME VÁM VESELÉ VÁNOCE A ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2025

Autorem obrázku je 9-letý Markus, který žije v Centru pro děti a rodiny v Martině. Markus je veselý a hravý druhák na základní škole. Má rád aktivní pohyb a tvoření, co se odráží na jeho zájmech. Nedávno začal chodit na fotbalové tréninky, protože toužil být součástí týmu a zažít radost ze hry. Mimo sportu miluje kreslení a zvířátka. V SOFTECu podporujeme mladé talentované a ambiciózní lidi, kteří nemají lehkou startovací pozici. Věříme, že i díky naší podpoře má každý šanci namalovat si budoucnost, o které sní.

4. June 2024

Opět jsme se stali nejlepším dodavatelem Tatra banky

Tatra banka každoročně pořádá akci Tatra banka Top Supplier Day, během které oceňuje své partnery za úspěšnou spolupráci v kategoriích Customer Experience a Employee Experience. Za rok 2023 SOFTEC získal první místo v kategorii Customer Experience (CX) za projekt „Sledování žádosti o úvěr v mobilní aplikaci“. Tato funkcionalita umožňuje klientům Tatra banky sledovat průběh jejich žádosti o hypoteční úvěr v reálném čase prostřednictvím mobilní aplikace.