Ocenění je výsledkem hlasování více než 900 zaměstnanců Tatra banky, přičemž finální výběr uskutečnili členové představenstva. Tento úspěch vnímáme jako potvrzení kvality naší práce a schopnosti přinášet inovativní řešení, která zlepšují zákaznickou zkušenost.
Projekt „Sledování žádosti o úvěr v mobilní aplikaci“ přináší klientům Tatra banky možnost průběžně sledovat stav jejich žádosti o hypoteční úvěr, vidět všechny kroky, kterými žádost prochází, jakož i získat přehled o parametrech úvěru. Tato funkčnost zvyšuje transparentnost úvěrového procesu a poskytuje klientům důležité informace, čímž zlepšuje jejich celkovou zkušenost při interakci s bankou.
Naše spolupráce s Tatra bankou je dlouhodobá a založená na partnerském přístupu. Spolupracujeme na více aktivitách a procesech v různých segmentech banky. Jsme hrdí na to, že můžeme přispívat k modernizaci a zlepšování bankovních služeb pro jednu z nejvýznamnějších a najinovativnějších bank nejen na českém trhu.
Snaha o inovace a zlepšování zákaznické zkušenosti je jedním z hlavních důvodů, díky které jsme získali toto prestižní ocenění. Věříme, že náš inovativní přístup a řešení budou i nadále přinášet vysokou přidanou hodnotu jejím klientům.