Segment telekomunikačních služeb prochází turbulentním obdobím charakterizovaným neustálým poklesem tržeb z klasických komunikačních služeb, hledáním nových typů služeb, nárůstem investiční náročnosti nových technologií a vstupem nových hráčů do segmentu. Pozitivem současné situace je množství nových příležitostí, (Internet věcí, mobilní platby) a přelomových výzev (přechod do online prostředí, …).
Hrozby a příležitosti v telekomunikacích
Pokles tržeb z komunikačních služeb
Tržby ze standardních produktů a služeb telekomunikačních operátorů dlouhodobě a dramaticky klesají. Situaci zhoršují noví hráči na trhu, využívající zvyšující se dostupnost mobilních datových služeb. Jak dané téma uchopit? Jak využít potenciál stávajícího portfolia zákazníků, jak tvořit nové produkty a služby, a jak je rychleji dostat na trh?
Zvládnutí přechodu do online prostředí
Nastala doba online služeb, vše je na webu. Dobře zvolená strategie přechodu do online prostředí a její správná implementace, může snížit provozní náklady, zvýšit jak loajalitu zákazníka, tak prodejní konverzi v distribučních kanálech jako celku. Jak správně sledovat výkonnost online a asistovaných distribučních kanálů? Které operace patří do online prostředí? Kde se automatizací dají ušetřit náklady?
Monetizace zákaznických dat
V datech o zákaznících a jejich chování je ukryta velká hodnota. Jsou použitelné nejen na cílenější práci se zákazníkem ve správném čase, ale i pro tvorbu nových produktů a služeb. Technologie BigData pomáhají tuto výzvu zvládnout. Jak je správně použít a co nám mohou přinést?
Vstup do nových oblastí působení
Pro udržení si pozice na trhu telekomunikačních služeb je nutné hledat nové oblasti působení a tvorba nových produktů se speciální přidanou hodnotou, což je odlišnost oproti konkurenci. Rádi se podílíme na rozvoji nových oblastí jako internet věcí a LPWAN sítě, Cloud computing a datová centra, mobilní platby a mikroplatby. Jak vám můžeme v daných tématech pomoci?
Oblasti našeho působení
Distribuční kanály pro podporu prodeje rezidenčním zákazníkům
Dlouhodobě působíme v oblasti podpory prodeje a péče o rezidenční zákazníky. Rozumíme jak klíčovým procesům přípravy nabídky, ujednání objednávky a uzavírání smlouvy se zákazníkem, tak procesům integrace na backoffice, jako například sklady, logistika, splátky, či kurýr. Jsme partnerem pro optimalizaci a automatizaci těchto procesů v distribučních kanálech.
Řízení prodeje, aktivací a nasazení B2B řešení
Rozumíme problematice řízení a podpory prodeje B2B produktů (plánování prodeje, modelování řešení a ceny, schvalování a sledování vývoje obchodních případů, aktivace produktů a služeb, atd.). Jsme oceňovaným partnerem v této oblasti ze strany zákazníků a máme jedinečné know-how a produkty. Umíme propojovat tyto systémy s nabídkou pro rezidenční segment.
Automatická aktivace produktů / služeb a samo-obslužné zóny
Máme dlouholeté zkušenosti s automatizací aktivace a změny v produktech a službách předních telekomunikačních společností. Úspěšně jsme vytvořili samo-obslužné zóny pro různé zákazníky a implementovali jsme mnoho projektů integrace zákaznických a interních systémů se systémy typu Operations support system.
Zpráva klientského rizika při prodeji a vymáhání pohledávek
Vytvořili jsme a úspěšně provozujeme několik systémů pro správu a vyhodnocování klientského rizika při prodeji produktů a služeb, jakož i pro následné vymáhání pohledávek. Řešíme danou problematiku napříč různými segmenty.
Naše řešení a služby
Omnichannel řešení pro podporu prodeje a péče o zákazníka
Cílem našeho komplexního řešení UX platform je úplná podpora procesů prodeje a péče o zákazníka ve všech distribučních kanálech a na různých zařízeních s jednoduchou integrací do stávajících IT systémů prodejce. Přínosem řešení je komplexní podpora prodeje a péče o zákazníka v online i v asistovaných prostředích.

Komplet řešení pro hodnocení klientského rizika a vymáhání pohledávek
Cílem našeho řešení Risk Manager je řízení klientského rizika. Konkrétně jde o cílené snižování ztráty společnosti způsobené nedobrovolným odchodem klientů, snížení míry zamítnutí / nepřijetí zákazníka, sledování rizikových faktorů klientů a aktivní působení vůči nim v procesech prodeje a péče o zákazníka. Přijmout vhodná opatření k eliminaci rizik umožňuje pružné a aktivně nakládání s rizikem pomocí konfigurace aplikace.

Řešení pro správu a zobrazení nabídky v různých distribučních kanálech
Cílem našeho jedinečného řešení Offer Manager je zjednodušení správy produktového portfolia a z něj vyplývající nabídky,stejně tak jako konzistentní nabízení produktů a služeb konkrétnímu zákazníkovi napříč všemi distribučními kanály. Přínosem řešení je zjednodušení správy nabídek a jejich rychlejší propagování na trh.

Řízení prodejní sítě
Řízení klientského rizika
Samoobslužná zóna pro B2B zákazníky
Hodnoty na kterých stojíme
Dlouhodobé a férové působení v segmentu
Důvěrně známe interní i externí prostředí telekomunikačních operátorů a jejich fungování. Máme bohaté znalosti z implementace různých systémů typu Business support system a jejich integraci do prostředí zákazníka. Neustále se vzděláváme a pracujeme na našich znalostech. Jsme féroví a seriózně přistupujeme k našim závazkům.
Partnerem zákazníka v jeho výzvách
Jsme uznávanými partnery a poradci při konzultaci důležitých témat u našich zákazníků. Pomáháme jim s hrozbami a příležitostmi trhu cestou neustálých inovací našich produktů a řešení. Jsme nejen dodavatelem IT řešení, ale i neustále hledáme přínosy pro zákazníka.
Komplexní dodávky s přidanou hodnotou
Máme mnoho zkušeností z komplexních a klíčových dodávek projektů pro naše zákazníky. Během celé dodávky máme na zřeteli hodnotu pro zákazníka a jeho dlouhodobá spokojenost s dodávkou je pro nás klíčová. Dlouhodobě investujeme do našich lidí, aby byli schopni dodávat v co nejvyšší možné kvalitě a spokojenosti zákazníka.
Využívání know-how napříč segmenty
Dlouhodobě a úspěšně působíme v různých segmentech, snažíme se přenášet získané know-how mezi segmenty k prospěchu našich zákazníků. Hledáme win-win spolupráci mezi našimi zákazníky, naší společností a partnery při přípravě a realizaci nových projektů.
Kontaktujte nás
-
Martin Petriščák
ředitel divize telekomunikačních a bankovních systémů +421 2 4949 0000 martin.petriscak@softec.sk