Softecon

nFinity

Tradičním bankám na Slovensku hrozí ztráta klientů. Na celoevropský trh přicházejí digitální (smart) banky, které neznají hranice států, nepotřebují pobočky a jsou stále otevřené. Založit si účet, nebo vzít úvěr je u nich záležitostí několika minut na mobilním telefonu. Banky budou muset zabojovat pomocí nových technologií, aby nepřišli o klienty. nFinity nabízí digitální onboarding, komunikaci prostřednictvím chatbota a jiné inovační technologie, které bankám mohou pomoci, aby si udrželi nebo získali nové klienty na Slovensku i v zahraničí.

Hlavní přínos nFinity

Rozšíření online služeb

Jedinečný digitální onboarding 24/7

Obsluha běžných požadavků pomocí chatbotů

nFinity-01

Pro koho je produkt určen?

• Banky
• Telekomunikační operátoři
• Jiní provozovatelé služeb

Problém: Založení nového klientského účtu pouze v kamenné pobočce.

V současnosti klienti slovenských společností/institucí (např. bank, telekomunikací) nemají možnost otevření si běžného účtu/zřízení služby výhradně online. Musí proběhnout osobní identifikace a ověření nového klienta pracovníkem společnosti. Zatímco v ostatních státech EÚ je založení nového klientského účtu online standardem, u nás tato možnost donedávna nebyla legislativně umožněna. Celý tento proces trval řádově několik desítek minut, a i v současnosti je finančně a časově náročný pro klienta i pro poskytovatele.

Řešení: Online identifikace a ověření nového klienta přes mobilní telefon.

nFinity přináší moderní řešení v oblasti online digitálního onboardingu.
Poskytuje rychlou a intuitivní akvizici klienta na dálku bez potřeby návštěvy pobočky/prodejny a to prostřednictvím internetu a mobilního telefonu. Stačí, aby klient nasnímal svůj doklad totožnosti, udělal si selfie fotografii a vykoná tzv. „liveness check“ – nFinity se už postará o ostatní. Ověří identitu prostřednictvím online služby MV SR, porovná fotografie z dokladu a selfie a vyhodnotí, či onboarding vykonává živý člověk. Takto navrhnuté řešení splní všechny zákonné požadavky na ověření klienta na dálku a je v souladu se zákonem o AML.
Součástí nFinity je i chatbot, který obsluhuje klienta mimo standardní pracovní dobu. V rámci komunikace sbírá data a připravuje podklady na analýzu. Na jejím základě a s využitím predikcí přináší klientovi produkty šité na míru.

Popis produktu

nFinity poskytuje:

Digitální onboarding – existujícímu klientovi zjednodušuje interakci se společností a potenciálního budoucího klienta společnosti odprostí od návštěvy kamenné pobočky/prodejny za účelem založení účtu, resp. poskytnutí úvěrového produktu, aktivace nové služby.
Jednoznačná identifikace klienta pomocí technologie optického rozpoznávání znaků (OCR) a tvářové biometrie , která autentifikuje klienta a ověří jeho totožnost vůči občanskému průkazu, vyhodnotí, zda jde o živého člověka a nakonec ověří identitu prostřednictvím online služby MV SR.
Selfie login – umožňuje existujícímu klientovi přihlašovat se do aplikace pomocí selfie fotky a autorizovat některé klientské úkony, např. autorizace platebního příkazu.
Chatbot externí (klientský) – péče o klienta (zjištění zůstatku na účtu nebo stavu čerpání dat, posílání plateb nebo zadávání trvalých příkazů) a prodej (identifikace možného přečerpání, doporučení produktu šitého na míru).
Chatbot interní (zaměstnanecký) – interní zdroj informací pro zaměstnance společnosti.
Online reputace a poznání svých klientů – analýzou vlastních i volně dostupných dat s použitím machine learning algoritmů dokáže společnost lépe poznat své klienty.
Přesnější targetování reklamních, up sell, cross sell kampaní.
• Efektivní propojování online/digitální identity klienta s identitou evidovanou ve společnosti.

Softec v médiích

P. POLÁK: Digitální banky v mobilech nenahradí klasické bankovní domy
Evropský bankovní trh se rychle mění. Prosazují se v něm digitální banky, které neznají hranice států a jejich služby jsou velmi flexibilní. Je to sice trend do budoucna, ale klasické banky nakonec nenahradí. V diskusním pořadu na TABLET.TV to řekl Peter Polák ze společnosti Softec.
TV TERAZ, 28.09.2017

Kontaktujte nás