Softec vytvořil nový pobočkový systém pro RB na podporu obsluhy klienta. Ušetří dvě třetiny času.

02. prosince 2020

Praha/Bratislava, 2. prosince 2020 – Česká pobočka technologické společnosti Softec vytvořila pro Raiffeisenbank nový pobočkový systém, který výrazně zjednodušuje a zrychluje založení klientů i účtů nových retailových klientů. Ušetřit by měl až dvě třetiny času. Raiffeisenbank je tak díky novému systému  jednou z mála bank, která klienta na pobočce obslouží v relativně krátké době.

Systém s názvem UniFE (Unified Front End) umožňuje založit nový účet včetně karty, internetbankingu, nebo přechodu od jiné banky pro klienta do 15 minut, což je třetina času oproti dřívějšku, kdy se na tutéž operaci využívalo několik systémů. Pomocí tohoto pobočkového systému je v současné době zakládáno 95 % nových osobních klientských účtů Raiffeisenbank.

„UniFE funguje na všech pobočkách Raiffeisenbank v České republice. Moderní prostředí nového systému je natolik intuitivní a přívětivé, že jej zvládne obsloužit i nováček bez zaškolení,“ komentuje výhody nového systému Josef Trojánek, Senior Manager společnosti Softec.

„Vzhledem k tomu, že je prostředí velmi jednoduché a snadno provede obchodníka celým procesem bez potřeby manuálů, je bankéři velmi pozitivně hodnoceno. Pochvalují si také přínos v podobě výrazného zkrácení servisního času při zadávání údajů do systému a technického zakládání účtu,“ doplňuje Michael Tintěra, manažer pobočkových systémů Raiffeisenbank.

Dosažení vysoké kvality práce a rychlosti doručení nového systému pomohla interaktivní práce týmu Softec, výborná souhra s interním týmem Raiffeisenbank i využití většiny metod agilního řízení. Společnost Softec začala s vývojem tohoto nástroje v červnu 2018, v několika vlnách byl systém postupně rozšiřován a během března/dubna 2020 úspěšně spuštěn na všech pobočkách.

Kontakt pro média:
Pavel Šafránek
PR Consultant
mobil CZ: +420 606 721 872
mobil SK: +421 944 372 468
e-mail: ps@pavelsafranek.cz