Softec součástí průlomové inovace ve finančním sektoru

02. srpna 2018

Bratislava, 2.8. 2018 Tatra banka, která je dlouhodobě nejinovativnější bankou na Slovensku, si vybrala společnost Softec jako partnera v průlomovém projektu z oblasti digitálního bankovnictví.

Cílem projektu bylo zabezpečit zaručené ověření nového klienta na základě biometrických znaků jeho tváře za účelem založení osobního účtu, a to bez jeho fyzické přítomnosti na pobočce banky (tzv. digitální onboarding klienta). Softec propojil svět nejmodernější umělé inteligence se slovenským bankovnictvím a přinesl nový způsob identifikace osob od firmy Innovatrics do světa financí. Po období tvrdé práce si už několik týdnů mohou klienti Tatra banky z pohodlí domova odkudkoli na světě a v jakémkoli čase založit účet nebo vzít spotřební úvěr. A to všechno ihned, bez čekání, v průběhu několika minut. Jde o první projekt svého druhu na Slovensku a v Čechách a dovolíme si tvrdit, že i v celosvětovém měřítku. Jeho jedinečnost spočívá zejména ve spojení biometrie a služeb veřejné správy v komerčním sektoru, konkrétně Registru fyzických osob a dokladů. Podle posledních průzkumů až 30% z celkového množství nově otevřených účtů a víc jak 50% v cílové skupině studentů je vytvořených pomocí digitálního onboardingu.

Peter Ivanka, senior manager:,,Jsme hrdí na to, že dokážeme pracovat s průlomovými inovacemi  a ve spolupráci s našimi partnery je implementovat v praxi. V konečném důsledku tak přinášíme inovace přímo k běžným lidem a ulehčujeme jim život. Společnými silami se nám spolu s Innovatrics a Tatra bankou výrazně podařilo zjednodušit přístup klientů k bankovním službám. Těší nás, že pomáháme měnit přístup k získávání nových klientů. Digitální onboarding se však netýká jen finančního sektoru, ale i pojišťovnictví, telekomunikací, veřejné správy a mnohých dalších oblastí.’’

Kontakt pro média:
Pavel Šafránek, PR Consultant
mobil SK: +421 944 372 468
mobil CZ: +420 606 721 872
e-mail: pavel.safranek@softec.sk
e-mail: ps@pavelsafranek.cz