SOFTEC A OPATŘENÍ BĚHEM PANDEMIE COVID-19

19. března 2020

Záleží nám na zdraví našich obchodních partnerů a zaměstnanců, proto jsme ve snaze zabránit šíření nákazy COVID-19 přijali od 9. 3. vícero opatření. V současnosti víc jak 98 % našich zaměstnanců pracuje vzdáleně a využívá home office. Prostory kanceláří jsou využívané pouze na nevyhnutelně dlouhou dobu a všechny jsou pravidelně dezinfikované.

ZABEZPEČENÍ KVALITY SLUŽEB SOFTECU

Vedle ochrany zdraví a životních podmínek našich klientů a zaměstnanců je prvořadou prioritou Softecu pokračovat v plnění našich obchodních závazků. V rámci našeho existujícího pohotovostního plánování jsme zavedli systémy a postupy  zároveň zabezpečili kontinuitu a minimalizaci jakýchkoli poruch.

Všechny naše divize mají zabezpečený přístup k technologiím vzdálené práce se zabezpečeným přístupem ke svým aplikacím a nástrojům a také k potřebným údajům. Jsme plně připraveni na elektronickou formu komunikace a spolupráce a proto v zájmu ochrany zdraví našeho i Vašeho týmu omezujeme všechna osobní střetnutí, s výjimkou akutních zásahů a osobních dodávek našich řešení, při kterých naši zaměstnanci budou používat dostupné ochranné prostředky.

INFORMACE A USMĚRNĚNÍ

Omezili jsme vstup návštěv do prostor společnosti Softec v Bratislavě, Praze, Žilině a Prievidzi. Kontaktovat nás můžete na platných telefonních číslech nebo mailech uvedených na našem webu: https://www.softec.sk/kontakt/.

Recepce Softecu v ulici Jarošova  v Bratislavě +421 2 4949 0000 nebo sekretariat@softec.sk bude k dispozici v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod. pro doručení dokumentů. Doporučujeme Vám však, abyste se kdykoli během pracovní doby obraceli přímo na kontaktní osobu Softecu e-mailem, případně telefonicky.

Recepce Softec CZ je vzhledem k vyjímečné situaci dostupná pouze na telefonním čísle +420 733 129 188 (případně + 420 725 313 703) a e-mailové adrese softec@softec.cz. Doručená pošta je společnosti shromažďována na hlavní recepci budovy Element Praha, bude vyzvednuta jakmile to bude možné.

Prosíme, abyste upřednostnili doručování dokumentů v elektronické podobě, pokud je to nezbytné použijte poštu nebo kurýra, avšak počítejte, že může dojít ke zdržení.

Budeme vděční za Vaši spolupráci při uskutečňování vzdálených aktivit mezi našimi a Vašimi týmy, abychom mohli plynule pokračovat v práci.

Podle vývoje aktuální situace se budeme snažit co nejpružněji reagovat a informovat, přičemž máme stále na paměti naše klienty a zaměstnance.

V případě potřeby se s Vámi samozřejmě poradíme.

Uvědomujeme si, že tyto opatření způsobují komplikace, navzdory tomu jsme k nim museli přistoupit v zájmu ochrany zdraví.

Držíme palce, abychom vyšli z této situace zdraví, odolnější a zkušenější.

Děkuji velmi pěkně za pochopení.

Peter Morávek
Výkonný ředitel SOFTEC