SOFTEC pomohl digitalizovat největšího telekomunikačního operátora na Slovensku. Dodal a provozuje řešení pro ověření identity zákazníků a plně digitální prodej.

02. června 2023
Bratislava, 29. Května 2023 – Technologická společnost SOFTEC dodala a provozuje pro Slovak Telekom, 100% dceřinou společnost Deutsche Telekom, řešení NFINITY (www.nfinity.digital) – Contracting Platform. Jde o nejnovější řešení společnosti SOFTEC pro plně digitální ověření zákazníka a digitální podepisování smluvních dokumentů pomocí tvářové biometrie s vytěžením dat z dokladů pomocí technologie OCR. NFINITY je ověřené řešení s unikátními referencemi v bankovním, telekomunikačním a pojišťovacím průmyslu. Umístění řešení v cloudu umožňuje akcelerovanou implementaci a aktivaci při garantované vysoké dostupnosti a kvality služby. 

Slovak Telekom hledal unikátní řešení pro digitální ověřování zákazníka s cílem zvýšit prodej přes digitální kanály, bez potřeby fyzické přítomnosti zákazníka. První fáze byla zaměřená na implementaci procesu pro nového prepaid zákazníka. Ověření identity na dálku umožňuje z byznysového pohledu rozšířit kanály pro prodej SIM karet na více partnerů a výrazně zlepšuje zákaznickou zkušenost, přičemž SIM kartu je možné použít prakticky okamžitě po zakoupení.  

Martin Petriščák, ředitel divize telekomunikačních a bankovních systémů SOFTEC k tomu dodává: “Toto řešení jsme od záměru k funkčnímu, integrovanému a plně otestovanému řešení dodali za relativně krátký čas – šest týdnů. Bylo to možné zejména díky tomu, že služby NFINITY jsou plně dostupné v cloudu a efektivní spolupráci s týmem Slovak Telekomu, jako i vývoj custom web aplikace. Poskytli jsme i konzultace při integraci web aplikace na služby Ministerstva vnitra SR.” 

Řešení NFINITY si Slovak Telekom vybral na základě referencí a proto, že bylo připravené na integraci, vzhledem k tomu, že čas dodání byl velmi významným faktorem. “Chtěli jsme mít co nejdříve v provozu produkční pilot, abychom získali zpětnou vazbu od užší skupiny zákazníků s předstihem před plním komerčním spuštěním. První fázi se nám podařilo se Softecem dodat za 6 týdnů, což je velmi rychle. Jejich řešení je dnes technicky připravené na použití nejen pro prepaid scénář, ale i pro další možné případy,” uzavírá Robert Hvorečný, Technical Tribe Lead, Slovak Telekom.