Vývoj a analýza trhu mobilních aplikací

Ondrej Svačina 04. května 2016

Trhy, strategie, chyby, peníze

Statisíce aplikací pro mobilní zařízení, které se objevily v průběhu pár let, dávají tušit, že přichází nová technologická vlna. Smartphonům stačil pouze jeden rok na to, aby jejich prodej v zemích západní Evropy a USA překročil počet prodaných jednoduchých telefonů. Neustále rostoucí poptávka po těchto aplikacích naznačuje, že zatím vidíme pouze její začátek. Ale jak vůbec přistupovat k vývoji a strategii mobilních aplikací v naší společnosti, abychom se vyvarovali chyb, kterých se dopouštějí jiní?
V prezentaci se podíváme na vývoj a analýzy trhu mobilních aplikací, jaké jsou možnosti jejich tvorby a jaké existují způsoby jejich zpeněžení. V krátkosti si povíme io největších chybách, které společnosti v procesu tvorby mobilních aplikací dělají.

Ondrej Svačina