Naší nejcennější komoditou jsou naši lidé, velkou pozornost proto věnujeme právě rozvíjení jejich schopností.
Kontinuální vzdělávání umožňuje našim lidem posun směrem k jejich profesním cílům a ambicím a zároveň poskytuje neustále kvalitnější a odbornější služby pro naše klienty. Kromě oblasti IT klademe velký důraz i na rozvoj v oblasti působení našich klientů a školíme experty na bankovnictví, pojišťovnictví, telekomunikace či veřejnou správu.
Hlavní oblasti vzdělávání:
Klientské segmenty
Poskytujeme odborné vzdělávání v oblastech působení našich klientů, abychom pro ně byli rovnocennými partnery při řešení potřeb jejich byznysu. Vzhledem k typu našich klientů se věnujeme zejména:
- Bankovnictví
- Pojišťovnictví
- Veřejné správě
- Telekomunikacím
Informační technologie
Hlavním zaměřením naší společnosti je implementace informačních technologií pro naše klienty. Vzdělávání v oblastech informačních trendů, zlepšování techniky analýzy, testování, řízení a údržby je proto alfou a omegou pro naše fungování.
Osobnostní rozvoj
Práce s lidmi vyžaduje specifické schopnosti, které je třeba neustále zlepšovat. Osobní rozvoj v takzvaných měkkých dovednostech je neocenitelný při práci v týmech, organizaci společenských procesů v čase, ale i v osobních komunikačních či vůdčích schopnostech.